Everything i wish I'd said

Igår var ingen toppendag på jobbet direkt. Kände mig irriterad, arg, nedstämd, orolig och allmänt tvär, trots att jag haft en jättebra dag med kusinvitamin. Vet inte vad det är, känslan håller i sig även idag och jag känner mig omotiverad till att både gå till jobbet, träna och läsa min spanskabok som jag hade planerat att göra. Pappa ringde nyss och bad mig göra ett ärende, så lite till kan jag väl dra på allt. Det är ändå dags att göra sig i ordning för jobb snart.
Imorgon jobbar jag som sagt på Konsert&Kongress igen. Börjar 9 och slutar ca 15, jobbar Tapas 17-22,23 nångång. Och blir då bevisligen ledig på torsdag. Då är jag sugen på en fet, jävla mingelutgång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0