I'd rather hurt than feel nothing at all

Skulle ha tränat i eftermiddag, men är helt slut i kroppen. En helt sjuk helg på jobbet, utgången i torsdags och all vardagsstress har satt sina spår. Så efter lite lunch hos mamma med brorsan, moster och morbror och mormor blir det nu slapp söndagskväll. Lyssnar på Kate Voegele, som jag fortfarande älskar efter att ha lyssnar på hennes musik snart ett år nu, och ska snart hoppa ner i ett bad. Ljus, något gott att dricka, antagligen ett glas rött vin, och bara tänka på ingenting. Så himla underbart.
Imorgon är det jobb igen, börjar 15.00. Innan det blir det antagligen lunch med Jocke. Och jag tror att jag sakta men säkert, börjar komma underfund med vad jag vill göra fram i vår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0