Utgång @ Platå

Trots att både jag och Hedvig imorse var rörande överens om att Platå inte är något grymt dansställe och att vi hade siktet inställt på Sliver igår, hamnade vi, som alltid, som vanligt, på Platå. Anledningen, fick jag höra imorse, var främst att Sliver (av nån jävla anledning?) var stängt just igår. Men lite fick jag dansa av mig iallafall. Halva priset i baren och det faktum att jag inte festat sen Emmas och min helg i Stockholm gjorde att jag var ganska lättpåverkad och bakfyllan idag blev lite värre än väntat. Men jobbet kommer bli tufft idag, så bara att tagga om och tagga till.
Gårkvällen var hur som helst riktigt kul och välbehövlig . Och jag förstår verkligen inte grejen med mig och fotbollskillar i allsvenskan, kan inte låta bli att garva åt det. Bjuder på lite bilder för en gångs skull!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0