16 februari

Klockan är 10.08, jag är ätit min risfrukost dag tio och ska snart packa ihop massagebänken och mig själv för att åka ut till Linghem och massera innan jobbet kockan 15. Jag har snart väldigt bråttom, men orkar inte riktigt stressa igång mig själv. Jag är pissed och orolig. Vet att jag knappast förbättrar situationen genom att oroa mig, men bara att hålla ut. Det här måste bara gå. Discipin!
Imorgon är det återigen ett morgonbesök, träning och massage och sen förhoppningsvis lite upplyftande filmtime med Robin innan jobbet. Jag funkar bäst under aningen stress, varför får ajg inte bara arselt ur den här stolen och sätter fart? Fuck, vad det här stör mig.
Det är inte hela världen, jag vet.
Det kunde varit betydligt värre, jag vet.
Jag förtjänar inte det här, jag vet.
Men trots det så är det såhär det känns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0