22 mars

Jag väntar på att livet ska börja, för det här suger. Starten går nästa onsdag. Två veckor i New York med mina bästa, underbarare än så blir det inte. Sen flytt till egen lägenhet, Abonneringar, semester och siktet inställt på att hamna där jag siktar efter nyår.
Jag är trött på den här jävla skiten, jag har redan två föräldrar och jag behöver inte två till. Jag ber sällan om råd och frågar jag inte efter dem betyder det att jag inte behöver dom. Dessutom har jag tillräckligt mycket innanför pannbenet för att räkna ut det själv. Bara för att något är bäst på sikt betyder inte det att jag VILL ha det som är bäst på sikt. Jag vill ha det NU , endast av den enkla anledningen att jag VILL.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0